Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania, które pomogą ci w podjęciu decyzji o zakupie, pomogą w przeprowadzeniu cię przez proces rejestracji i składania zamówień.

Rejestracja i składanie zamówień

Jak mogę się zarejestrować?

Bardzo prosto! 🙂 Postępuj według poniższych kroków.

  1. Kliknij w link ‘Moje konto’, który znajduje się obok wyszukiwarki produktów w prawym górnym rogu strony.
  2. Teraz widzisz stronę na której możesz się zalogować lub zarejestrować. Wypełnij poprawnie dane rejestracyjne. Prosimy o podanie ważnego adresu e-mail oraz hasła, dzięki któremu będziesz mógł logować się do konta.
  3. Po rejestracji zostaniesz automatycznie przekierowany do strony, na której możesz zarządzać swoim kontem. Tutaj też będzie zapisywana historia twoich zamówień.

Jak dodawać produkty do koszyka?

Na dwa sposoby:

  1. Przeglądając listę naszych produktów, kliknij na czerwony przycisk ‘Dodaj do koszyka’, który znajduje się pod ceną produktu.
  2. Kliknij na produkt, który cię interesuje. Zostaniesz przeniesiony do szczegółowych informacji o danym produkcie. Pod nazwą produktu znajduje się pole do wpisania liczby produktów jaką chcesz zamówić (domyślnie ‘1’), a obok jest przycisk ‘Dodaj do koszyka’.

Jak usunąć produkty z koszyka?

Jeśli jednak nie chcesz zamówić jakiegoś produktu, najedź na ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony, pod wyszukiwarką produktów.

Pokaże ci się lista produktów znajdujących się w koszyku, a obok nich czerwony przycisk ze znakiem ‘x’. Kliknij go, aby usunąć wybrany produkt.

Możesz też kliknąć na ikonę koszyka i po przejściu na stronę z listą produktów znajdujących się w koszyku usunąć wybrany produkt lub produkty.

Mam kod rabatowy. Gdzie go wpisać?

Po przejściu do koszyka, tuż pod listą zamawianych produktów, znajduje się pole do wpisania kuponu (kodu rabatowego). Wpisz w puste pole kod i kliknij ‘Zastosuj kupon’.

Jeśli zapomniałeś/aś dodać kod rabatowy będąc na stronie koszyka, nic straconego!

Będąc na etapie zamówienia (tam gdzie wpisujesz dane do wysyłki, faktury itp.), nad tytułem ‘Szczegóły płatności’ jest niebieski przycisk, który możesz kliknąć aby dodać kod.

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Po zalogowaniu lub rejestracji masz możliwość sprawdzenia wszystkich danych swojego zamówienia.

Aby sprawdzić status zamówienia, przejdź do zakładki ‘Moje konto’. Po prawej stronie znajduje się nawigacja. Kliknij w zakładkę ‘Zamówienia’, która wyświetli listę twoich zamówień łącznie ze statusem ich realizacji.

Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?

W tym celu bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy, zmienimy wtedy status zamówienia na ‘Anulowany’.

Jeśli wybrałeś przedpłatę na konto, lub szybkie przelewy z TPAY i już wpłaciłeś/aś pieniądze, prosimy w e-mailu dopisać numer konta na który zwrócimy kwotę twojego zamówienia w całości.

Środki zwracamy do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia o anulowaniu zamówienia.

Prosimy też o jak najszybszą reakcję ze względu na to, że paczki wysyłamy codziennie w dni robocze do godziny 12 – 13.

Produkty

Jak sprawdzić stan magazynowy produktu?

To bardzo proste – jeśli przy produkcie widzisz przycisk ‘dodaj do koszyka’, to dany produkt znajduje się u nas w magazynie i jest gotowy do wysyłki 🙂

Jeśli produkt jest chwilowo niedostępny, nie zobacz przycisku ‘dodaj do koszyka’.

Jakie marki dostępne są u was w sklepie?

Tylko najlepsze! 😉

Spis producentów znajdziesz z lewej strony zaraz pod kategoriami produktów. Po kliknięciu na wybranego producenta zobaczysz listę produktów, które możesz od razu zamówić.

Czy są w sprzedaży produkty polskie?

Oczywiście!

W sprzedaży mamy chemię samochodową BOLL – marki, która powstała w 1993 roku w Zielonej Górze.

Jeśli szukasz podnośników, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych podnośników bałwankowych!

Produktu którego szukam nie ma w magazynie.

Spokojnie, tylko chwilowo. Będzie dostępny ponownie w ciągu dwóch dni.

Montażownice i wyważarki

Dlaczego SICE? Jest wiele maszyn na rynku.

To prawda i oczywistym jest, że wybór maszyny należy do ciebie. Dlatego też z myślą o potrzebach osób takich jak ty, SICE wprowadza patenty które mają za zadanie ułatwić  i przyspieszyć pracę. Patenty te nie są znane innym producentom maszyn – masz więc pewność, że kupujesz unikalny produkt.

Nasze montażownice i wyważarki to produkty klasy Premium, które posłużą ci przez wiele lat bez potrzeby ciągłej naprawy.

Transport jak i szkolenie są darmowe, dostajesz też gwarancję na każdą zakupioną maszynę.

Pomożemy też w doborze maszyny do twoich potrzeb, tak abyś był z niej w pełni zadowolony – sprawdź nas 🙂

Jestem zainteresowany kupnem maszyny używanej.

Cieszymy się i zapraszamy do kontaktu telefonicznego!

Dzięki temu, że przyjmujemy montażownice jak i wyważarki SICE w rozliczeniu, od czasu do czasu mamy na sprzedaż używane maszyny.

Każda taka maszyna jest sprawdzana przez nas pod względem technicznym jak i wizualnym, posiadamy jej dokumentację, a po zakupie otrzymujesz także gwarancję!

Jeśli więc jesteś zainteresowany używaną montażownicą lub wyważarką, prosimy o kontakt w celu sprawdzenia stanu magazynowego, lub zapraszamy do naszego sklepu!

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, poinformuj nas o tym korzystając z formularza kontaktowego, lub dzwoniąc pod nasz numer telefonu:
71 399 39 39